Reklamácia tovaru

Ak ste sa rozhodli tovar reklamovať, radi vám s tým pomôžeme.

Reklamácia nás mrzí, ale chápeme, že sa to môže stať - a sme pripravení všetko rýchlo a férovo vyriešiť.

Ako uplatniť reklamáciu?

1. Vyplňte reklamačný formulár nižšie.

  • Prosíme o čo najpresnejší popis závady.
  • Priložte detailné fotografie závady, aby bola čo najlepšie viditeľná.

2. Po prijatí formulára vás budeme kontaktovať s riešením reklamácie.

  • Urobíme všetko pre to, aby sme reklamáciu vyriešili čo najrýchlejšie – ideálne ešte pred uplynutím zákonnej lehoty 30 dní.

Máte otázky? Kontaktujte nás na čísle +421 911 020 327 alebo e-mailom na info@design-shop.sk.


Reklamácie vybavujeme v zmysle Občianskeho zákonníka 40/1964 Zb. a v súlade s naším reklamačným poriadkom, ktorý nájdete v bode 8 na stránke Obchodné podmienky.

Ak chcete tovar vrátiť, podrobnosti nájdete na stránke Vrátenie tovaru.

Nastavenia cookies